رد کردن پیوندها

مطالعه و استخراج خدمات ويژه‌ي اپراتور

موضوع پروژه:
تاریخ شروع پروژه:

1402

مدت زمان اجرا:

6 ماه

مجری

معاونت متولی:

برنامه‌ریزی اقتصادی

معرفی

امروزه مصرف‌کنندگان با کمک و بهره‌گیری از شیوه‌های جستجوی نوین و استفاده از رسانه‌های اجتماعی، به‌طور قابل توجهی آگاه‌تر، توانمندتر و فعال‌تر شده‌اند. با توجه به این مهم، تبیین دقیق نیازمندی‌ها و دغدغه‌های آن‌ها با توجه به تحول نگرش و تغییر سبک زندگی و پیشروی به سمت دیجیتالی شدن امری حیاتی برای هر سازمان ارائه دهنده خدمات، برای حضور در لیست اولویت‌های انتخاب مشتری می‌باشد. با بررسی بازار جهانی و خدمات ویژه اپراتورها به مشترکان خود، نیازمندی‌ها اغلب حول محور قیمت مقرون به‌صرفه، فعال‌سازی آسان، برقراری ارتباط امن در سریعترین زمان ممکن، سازگاری با انواع دستگاه‌های هوشمند، دسترسی به اینترنت پرسرعت، بسته‌ها و طرح‌های تشویقی و خدمات پشتیبانی مطلوب می‌باشد. این سرویس‌ها معمولا براساس نوع مخاطب قابل دسته‌بندی و ارزیابی است که یکی از مهم‌ترین گروه مشتریان هر کسب‌وکاری، مشتریان ممتاز و یا اصطلاحا VIP و CIP است که بخش مهمی از درآمدهای سازمان را ایجاد می‌کنند. همراه اول به پشتوانه چند دهه سابقه در حوزه تلکام تصمیم بر بازنگری خدمات ویژه حوزه مشتریان ممتاز را دارد. یکی از رویکردهای اصلی در طراحی خدمات بهره‌مندی از تجربه‌های مشابه است. شایان ذکر است که به‌کارگیری تجربه بازار‌های بین‌المللی و فراهم‌سازی بستر خدمات مشابه در مسیر پیشرفت و بهینه‌سازی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران سودمند می‌باشد.

هدف

پروژه‌ با هدف توسعه مفهومی خدمات و محصولات جدید برای مشتریان CIP همراه اول مبتنی بر رویکرد مدیریت تجربه مشتری بر اساس یافته‌های حاصل از الگوبرداری شرکت‌های برتر این حوزه به اجرا درآمده است.

ضرورت

دستاوردها

  • اطلس اکوسیستم حوزه پیشنهادی
  • فهرست تیم‌ها مربوط به حوزه
  • سند توسعه محصول Sandbox
  • سایر گزارش­‌های مرتبط مربوط به گام­‌های مختلف پروژه

حوزه های قابل بهره برداری